• Jäsentiedot ja palautekysely

Päivitämme jäsentietojamme sekä haluamme kehittää seuran toimintaa kyselyn avulla.

Tulemme siirtymään jäsenmaksujen ja muun informaation osalta ekologiseen ja edulliseen sähköpostiin vuoden 2020 aikana. Jäsentietojen päivityslomakkeessa tulee huomioida, ettei alaikäisten jäsenten tietoja tarvitse luovuttaa, vaan informaatio kulkee alaikäisen huoltajan kautta.

Toivomme erityisen aktiivisesti osallistumista palautteen antamiseen, jotta voimme kehittää seuramme toimintaa tulevina vuosina. Palautelomakkeen voi lähettää nimettömänä - siirry jäsentietojen ja palautelomakkeen täyttämiseen TÄSTÄ

•   Arkisto

Seuraa meitä myös Instagramissa!

Lammin Ampumaseura - ampumarata, ilma-aseammunta, nuorisotoiminta, kilpaurheilu - Tule mukaan!

Ilma-aserata: Lamminraitti 23, 16900 Lammi (Sisäänkäynti rakennuksen takapihan puolelta)

Posti: c/o Kaurastentie 66, 16900 Lammi

Sähköposti: info@lamminampumaseura.fi