Ruutiaseammunta Lammilla

Ruutiaseilla ammutaan kesäkaudella ulkoampumaradoilla. Lammilla Tippavaaran radalla voidaan harrastaa pienoinkivääri ja -pistooliammuntaa.

Kiväärillä ampuma-asennot ovat seisten, polvelta tai makuulta ja pienoispistoolilla ammutaan seisten tai istualtaan käsituen avulla.

Pienoiskiväärillä ammutaan Tippavaaran radalla paikallaan olevaan tauluun ja ampumaetäisyys on 50 metriä. Pistooliammunnassa etäisyys on 25 metriä.

Tippavaaran ratamaksu on seuran jäsenille 3eur/kerta tai 20eur/vuosi. Seuraan kuulumattomat voivat käyttää rataa 5eur/kerta tai 50eur/vuosi maksuilla.

Ratamaksu suoritetaan ammunnanvalvojalle tai seuran tilille etukäteen. Maksuun viesti "ratamaksu". Seuran tilinumero on FI84 4712 0010 0856 95.