Seuran tilat ja radat

Lammin Ampumaseuran sisärata ja toimisto sijaitsevat vanhan meijerin lähellä Puhdistamontiellä.

Seuralla on ampumahallissa 15 kpl 10 metristä sisärataa, joissa voi ilma-aseella ampua elektornisiin taululaitteisiin, sähköisesti liikutettaviin paperitauluihin sekä kääntyviin tauluihin. Elektronisiin tauluihin voi ilmakiväärin ja -pistoolin lisäksi ampua myös ilmaluodikolla.

Seuralla on käytössään monia ilma-aseita, joten harrastusta aloittaessasi sinun ei tarvitse ensimmäiseksi hankkia omia välineitä lainkaan, omat kuulosuojaimet ovat riittävät.

Aikuisten harjoitukset hallilla järjestetään kauden aikana keskiviikoisin ja perjantaisin. Lisäksi joka kuukauden viimeinen torstai on omistettu Maakunta Cup:ille. Lapsille harrastusajat ovat maanantaisin sekä torstaisin, lukuun ottamatta aikuisten Cup-päivää. Syksyllä 2017 aloitimme naisten ampumakerhon, joka kokoontuu torstaisin.

Pienoiskivääri ja –pistooli ammuntaa voi harjoittaa Tippavaaran ampumaradalla. Ruutiaseet tulee harrastajalla olla itsellään, mutta seura järjestää seuran aseilla kerran vuodessa tutustumisen ja opastuksen ruutiaseilla ammuntaan.

Lajia pääset siis kokeilemaan ilman suuria panostuksia. Ilma-aserata on käytössä jäsenmaksua vastaan ja Tippavaaran ulkoradasta maksetaan joko kertamaksu käynneistä tai vuosimaksua, lue lisää Tippavaaran radasta tästä.