Ampumaurheilu harrastuksena

Urheiluammunta on haastava ja mielenkiintoinen harrastus!

Ampumaurheilu sopii hyvin suomalaiselle luonteenlaadulle, ikään katsomatta.

Tämän jännittävän harrastuksen voi aloittaa jo 7-vuotiaana, mutta mukaan voi tulla vaikka kahdeksankymppisenä, jos haluaa mukavan harrastuksen joka kehittää keskittymiskykyä, hienomotoriikkaa sekä psyykkistä- ja fyysistä kuntoa.

Laji on yksi kansainvälisesti menestyneimmistä urheilumuodoista. Suomalaiset ovat voittaneet mm. 39 kpl Olympiamitalia ja kaikkiaan Euroopan ja maailmanmestaruuksia on yhteensä satoja. Vammaisampumaurheilu on yksi Suomen Ampumaliiton (SAL) menestyslajeja.

Oletko sinä yksi tulevista menestyjistä?

Jos et halua pelkkää tiukkaa kilpailemista löytyy sinulle varmasti myös leppoisamman tason kisailua ja sosiaalista harrastamista. Ampumaurheilun viehätyksen kun löytää niin kovan tason kansainvälisistä kilpailuistakin kuin seurojen keskinäisistä leikkimielisistä kisoista.

Lammin Ampumaseuralla on jo lähes 70-vuotinen historia takanaan ja seurasta on tullut monta menestyjää, aina EM-kisavoittajaan asti.

Tärkeintä harrastuksessa on kuitenkin kilpailu ennen kaikkea itsensä kanssa. Joka kerran kun saat hyvän osuman, tunnet mielihyvää jota on vaikea kuvailla.

Tervetuloa itse kokeilemaan!

Seuraa meitä myös Instagramissa!

Lammin Ampumaseura - ampumarata, ilma-aseammunta, nuorisotoiminta, kilpaurheilu - Tule mukaan!

Ilma-aserata: Lamminraitti 23, 16900 Lammi (Sisäänkäynti rakennuksen takapihan puolelta)

Posti: c/o Kaurastentie 66, 16900 Lammi

Sähköposti: info@lamminampumaseura.fi